Predstavnik korisničkog iskustva - srpski jezik

Department: Customer support
Location: 4. Belgrade
Application deadline: 31.05.2022
 

Šta je ono što očekuješ kada se obratiš za pomoć ili uslugu predstavnicima u kontakt centru? Da li se slažeš da je odnos sa klijentom mnogo više od pukog rešavanja problema? Naša misija je upravo ta da klijentu pružimo izvrsno i nezaboravno iskustvo!

Ako smatraš da si timski igrač sa odličnim komunikacionim veštinama, pogledaj koja bi ti bila svakodnevna zaduženja:

  • Primanje ili prosleđivanje telefonskih poziva, u zavisnosti od zahteva
  • Odgovaranje na telefonske pozive u skladu sa postavljenim standardima, u isto vreme prilagođavajući pristup svakom pojedinačnom klijentu
  • Beleženje i unošenje podataka pozivaoca u određene aplikacije, baze i slično
  • Pružanje informacija o karakteristikama proizvoda ili usluga
  • Identifikovanje potreba klijenata, rešavanje spornih pitanja i obezbeđivanje rešenja ili alternativnih opcija

Od tebe očekujemo:

  • Minimum srednji stepen stručne spreme 
  • Osnovnu računarsku pismenost
  • Razvijene komunikacijske veštine i orijentisanost na klijenta
  • Orijentisanost na detalje, učenje i razvoj
  • Spremnost na timski rad

Od nas ćeš dobiti:

  • Plaćenu obuku i tehničko usavršavanje
  • Fiksnu i redovnu zaradu
  • Priliku za razvoj veština kroz treninge
  • Rad u internacionalnom okruženju
  • Privatno zdravstveno osiguranje
  • Paket benefita koji je dostupan svim našim zaposlenima (slobodan dan i poklon knjiga za rođendan, popusti kod benefit partnera...)
  • Rad u visoko profesionalnom timu

 

Prethodno iskustvo nije neophodno, sve dok si spreman/na da učiš i da se zabaviš u procesu!

Ukoliko želiš da se oprobaš u ovoj ulozi, apliciraj i pridruži nam se!

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Srećno!

 



Apply >>