Predstavnik korisničke podrške - srpski jezik

Department: CCC
Location: 4. Beograd
Application deadline: 30.09.2021
 
Tražimo nove kolege za poziciju Predstavnika korisničke podrške. Osnovna zaduženja uključuju komunikaciju sa klijentima putem telefona, fokusiranje na njihove potrebe i evidentiranje svih informacija, problema i reakcija klijenata.

Šta nudimo?
  • Dinamičan i odgovoran posao u kompaniji sa konstantnim rastom učešća na tržištu
  • Rad u visoko profesionalnom okruženju
  • Redovna primanja
  • Plaćen trening i tehničko usavršavanje
  • Redovnu i fiksnu zaradu
  • Paket benefita koji je dostupan svim zaposlenima u kompaniji Trizma
  • Obuku koja će vam omogućiti da postanete nezamenljiv član našeg tima koji donosi novu dimenziju kvaliteta
  • Osmočasovno radno vreme, 5 dana u nedelji
Šta tražimo?
  • Srednji stepen stručne spreme ili Visoki stepen stručne spreme (SSS, VSS)
  • Znanje rada na računaru
  • Razvijene komunikacijske vestine i orijentisanost na klijenta
  • Orijentisanost na detalje, ucenje i razvoj
  • Poželjno iskustvo na sličnim poslovima
Osnovna zaduženja:
  • Informisanje klijenata o karakteristikama proizvoda ili uslugama
  • Odgovaranje na telefonske pozive u skladu sa postavljenim standardima
  • Primanje telefonskih poziva i/ili prosleđivanje poziva
  • Beleženje podataka od pozivaoca i unošenje podataka u određene aplikacije, baze i slično
  • Identifikovanje potreba klijenata, rešavanje spornih pitanja i obezbeđivanje rešenja ili alternativnih opcija


Apply >>