Agent telefonske prodaje - srpski jezik

Department: CCC
Location: 4. Beograd
Application deadline: 30.09.2021
 

Tražimo novog kolegu ili koleginicu koji bi bili zaduženi za prodaju putem telefona dobro poznatih brendova slatkiša, hemije i mesnih prerađevina.
Osnovni zadaci agenta telefonske prodaje su kontaktiranje kupaca, fokusiranje na njihove potrebe kako bi se zaključila prodaja, povećavanje količine i širenje asortimana kupljenih proizvoda, kao i izveštavanje i evidentiranje svih informacija.

Šta nudimo?

·        Redovnu i fiksnu zaradu, a za dodatno zalaganje tu su i bonusi

·        Paket benefita koji ti je dostupan kao zaposlenom u Trizmi (razni popusti u dobro poznatim lancima prodavnica, knižarama, spa centrima itd)

·        Obuku koja će ti omogućiti da postaneš nezamenljiv član našeg tima kome su ljudi, kvalitet i rezultat na prvom mestu

·        Slobodan dan za rođendan!

·        Mogućnost napredovanja

 

Šta tražimo?

·        Minimalno SSS

·        Znaš da radiš na računaru (Excel, Outlook, Teams)

·        Imaš, nama neophodne,  komunikacione veštine i sposobnost aktivnog slušanja

·        Imaš veoma izražene pregovaračke i prodajne veštine (ovo je jako važno da poseduješ)

·        Imaš veoma izraženu upornost u prodaji (ovo je jako važno da poseduješ)

·        Usmeren/a si na detalje i predan/a vođenju evidencije i izveštavanju

·        Kreativan/a si i strpljiv/a u kriznim situacijama

·        Prilagodljiv/a si i umeš da pratiš energiju kupaca

·        I na kraju, ali podjednako važno, voliš da radiš sa ljudima, uživaš u prodaji i odlučan/na si da ostvariš rezultat.

Opis posla: 

·        Pozivaš kupce i direktno komuniciraš putem telefona

·        Motivišeš kupce u cilju povećanja količina kupljenih proizvoda i širenja asortimana

·        Beležiš prodate proizvode u program za poručivanje, za vreme poziva

·        Evidentiraš i izveštavaš o prodajnim aktivnostima

·        Pratiš porudžbine i izveštavaš kupce

·        Realizuješ zahteve kupaca

·        Prikupljaš informacije o kupcima i o njihovim reakcijama na proizvod/uslugu

·        Redovno pratiš i dopunjuješ znanje o celokupnoj ponudi, informišeš kupce o promenama i odgovaraš na pitanja

·        Redovno proveravaš mailove

·        Brineš se i staraš o svim kupcima koji se nalaze u bazi koju pozivaš

·        Stvaraš i održavaš dobre odnose sa postojećim i novim kupcima

 

Ako ti opis i ponuda zvuče zanimljivo, klikni na Apply i upoznaj nas!



Apply >>