Predstavnik korisničkog iskustva - holandski jezik

Department: Customer support
Location: 4. Belgrade
Application deadline: 21.02.2022
 

Ponosiš se odličnim poznavanjem holandskog jezika? Slažeš se da je odnos sa klijentom mnogo više od pukog rešavanja problema? Naša misija je upravo ta da klijentu pružimo izvrsno i nezaboravno iskustvo!

Ako smatraš da si timski igrač sa odličnim komunikacionim veštinama, pogledaj koja bi ti bila svakodnevna zaduženja:

  • Komunikacija putem chata, e-maila i poziva
  • Informisanje korisnika o karakteristikama proizvoda ili usluga, savetovanje i odgovaranje na upite
  • Beleženje podataka od korisnika i unošenje podataka u određenu aplikaciju
  • Izgradnja, poboljšanje i održavanje pozitivnog odnosa sa korisnicima

Od tebe očekujemo:

  • Minimum srednji stepen stručne spreme
  • C1/C2 nivo holandskog jezika
  • Znanje rada na računaru
  • Odlične komunikacijske veštine
  • Snalažljivost i sposobnost multitaskinga
  • Samostalnost u radu, proaktivnost i motivisanost
  • Rad u timu i orijentisanost ka korisniku

Od nas ćeš dobiti:

  • Rad od kuće
  • Mogućnost part time (20 sati nedeljno) ili full time zaposlenja (40 sati nedeljno)
  • Plaćenu obuku
  • Kompetitivnu i redovnu zaradu
  • Priliku za razvoj veština kroz treninge
  • Rad u velikom, internacionalnom timu
  • Paket benefita koji je dostupan svim našim zaposlenima (slobodan dan i poklon knjiga za rođendan, popusti kod benefit partnera...)

 

Prethodno iskustvo nije neophodno, sve dok si spreman/na da učiš i da se zabaviš u procesu!

Ukoliko želiš da se oprobaš u ovoj ulozi, apliciraj i pridruži nam se!

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Srećno!



Apply >>