Детаљнији опис позиције
Овде можете прочитати додатне информације у вези позиције која Вас занима.Позиција: Аналитичар продаје и учинка у контакт центру/Air SERBIA
Сектор: Пракса у области грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре
Локација: Акционарско друштво за ваздушни саобраћај Air Serbia Београд
Истиче: 01.07.2023
 
Опис посла:
Учествује у успостављању пословних дужности, одговорности, захтева у погледу радног учинка и циљеве за запослене контакт центру.
Учествује у планирању и утврђивању приоритета међу пословним циљевима контакт центра ради остварења планираних задатака у предвиђеним роковима у односу на потребе клијената како на домаћем тако и на међународним тржиштима.
Прати заостајања у односу на планиране резултате рада (performance gaps), идентификује тенденције и управља резултатима у сарадњи са другим деловима Контакт центра (квалитет и комуникације, пословне операције, итд.) и/или са другим одељењима.
Користи различите методе прикупљања и анализе података, уз помоћ различитих алата који се користе за податке, изради и примена различитих модела, креирање и употреба алгоритама и креирање и спровођење симулација којима се могу унапредити пословни резултати, на основу увида из база података.
Услови:
Економски факултет
Неопходно знање енглеског језика - напредни ниво
Познавање рада на рачунару (МS Office)