Детаљнији опис позиције

Овде можете прочитати додатне информације у вези позиције која Вас занима.

Позиција: Асистент за услуживање клијената у каргу/Air SERBIA
Сектор: Пракса у области грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре
Локација: Акционарско друштво за ваздушни саобраћај Air Serbia Београд
Истиче: 01.07.2023
 

Опис посла:

Пружа редовну услугу клијентима и решава непредвиђене проблеме у складу са корпоративним процедурама. Повећава квалитет услуга брзим достизањем постојећих стандарда и њиховим константним унапређивањем.

Одговоран, на дневно оперативном нивоу, за управљање прихода на летовима који су у току.

Уноси резервацију у систем за све одлазеће пошиљке из Србије.

Процењује, одржава и рационализује расподелу капацитета за превоз робе по кључним клијентима по лету.

Брзо одговара на захтеве клијената и решава притужбе у задатом кратком временском року.

Проактивно наступа и стално комуницира са кључним клијентима како би разумео њихове захтеве и потребе.

Правовремено комуницира са клијентом како би испунио његова очекивања, одржао поверење и показао добру вољу.

 

Услови:
Економски факултет или Саобраћајни факултет (пожељно ваздухопловни смер)

Неопходно знање енглеског језика - напредни ниво

Познавање рада на рачунару (МS Office)



Пријава >>