Детаљнији опис позиције

Овде можете прочитати додатне информације у вези позиције која Вас занима.

Позиција: Асистент за услуживање клијената у каргу/Air SERBIA
Сектор: Пракса у области грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре
Локација: Акционарско друштво за ваздушни саобраћај Air Serbia Београд
Истиче: 15.10.2024
 

Опис посла:

  • Пружа редовну услугу клијентима и решава непредвиђене проблеме у складу са корпоративним процедурама. Повећава квалитет услуга брзим достизањем постојећих стандарда и њиховим константним унапређивањем.
  • Одговоран, на дневно оперативном нивоу, за управљање прихода на летовима који су у току.
  • Уноси резервацију у систем за све одлазеће пошиљке из Србије.
  • Процењује, одржава и рационализује расподелу капацитета за превоз робе по кључним клијентима по лету.
  • Брзо одговара на захтеве клијената и решава притужбе у задатом кратком временском року.
  • Проактивно наступа и стално комуницира са кључним клијентима како би разумео њихове захтеве и потребе.
  • Правовремено комуницира са клијентом како би испунио његова очекивања, одржао поверење и показао добру вољу.

Услови:

  • Економски факултет или Саобраћајни факултет (пожељно ваздухопловни смер)
  • Неопходно знање енглеског језика - напредни ниво
  • Познавање рада на рачунару (МS Office)


Пријава >>