Детаљнији опис позиције
Овде можете прочитати додатне информације у вези позиције која Вас занима.Позиција: Асистент за услуживање клијената у каргу/Air SERBIA
Сектор: Пракса у области грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре
Локација: Акционарско друштво за ваздушни саобраћај Air Serbia Београд
Истиче: 15.10.2024
 
Опис посла:
- Пружа редовну услугу клијентима и решава непредвиђене проблеме у складу са корпоративним процедурама. Повећава квалитет услуга брзим достизањем постојећих стандарда и њиховим константним унапређивањем.
- Одговоран, на дневно оперативном нивоу, за управљање прихода на летовима који су у току.
- Уноси резервацију у систем за све одлазеће пошиљке из Србије.
- Процењује, одржава и рационализује расподелу капацитета за превоз робе по кључним клијентима по лету.
- Брзо одговара на захтеве клијената и решава притужбе у задатом кратком временском року.
- Проактивно наступа и стално комуницира са кључним клијентима како би разумео њихове захтеве и потребе.
- Правовремено комуницира са клијентом како би испунио његова очекивања, одржао поверење и показао добру вољу.
Услови:
- Економски факултет или Саобраћајни факултет (пожељно ваздухопловни смер)
- Неопходно знање енглеског језика - напредни ниво
- Познавање рада на рачунару (МS Office)